vrijdag 2 januari 2009

Valse Start

2009 is voor mij begonnen met een valse start: de 1e januari heb ik in bed, op de zetel en op het toilet doorgebracht met een aanval van buikgriep. Na die ellendige eerste dag kan het jaar enkel nog beter worden, en 't is wel leuk om te weten aan het begin van het jaar dat het ergste al achter de rug is. ;-)

Oudjaar is heel gezellig bij ons thuis gevierd met enkele vrienden en een nobele onbekende (een vriendin van een vriendin), veel en lekker eten (inclusief een heus dessertenbuffet), een meter-aanzoek (dat gelukkig geaccepteerd werd), en een super-verslavend spelletje (meegebracht door de nobele onbekende die hierdoor onmiddellijk een plaatsje in ons hart veroverde): Time's up (ofzo, ik heb eigenlijk niet op de naam van het spelletje gelet). Een heel relaxed avondje, behalve tijdens het spelen van dat spelletje want toen kwam de competitie-geest van sommigen boven. ;-)
De tafel

Artistieke impressie van de tafel (door Fred?)

1 opmerking:

Sylvia zei

Hoi Marijke,
Jammer dat er geen nieuwe berichtjes op de blog staan. Ik weet het, ik weet het, het is moeilijk om het bij te houden als je eenmaal weer terug bent. Want wat gebeurt er nou voor interessants.
Wij zijn inmiddels verhuisd van de US naar Belgie...... ik zit nog steeds in een hotel in Wilrijk in afwachting van ons huis in Brasschaat wat pas 1 april beschikbaar komt.
Heb je zin in een kopje koffie (of nog beter een borrel?). Misschien kunnen we samen zwijmelen over Amerika en herinneringen ophalen en praten over de dingen die we missen van Amerika (want dat doe ik zeker!).
Groeten
Sylvia

Mijn email is familiewils at yahoo punt com