dinsdag 23 december 2008

2 dingen die mij enorm geirriteerd hebben vandaag (en de dag is nog maar halverwege, dus dat belooft nog):

1) Bedrijven en banken die openingsuren op hun website publiceren, maar gewijzigde openingsuren (tijdens de vakantie bijvoorbeeld) enkel op de voordeur aanplakken en dus niet vermelden op de website. Hatelijk als je dan speciaal bent opgestaan om om 8.30 uur voor een gesloten deur te staan.

2) Immowebsites die bij bepaalde panden de volgende prachtige boodschap meegeven: "Het adres kan u niet worden meegedeeld omdat dit vertrouwelijke informatie is." Hoe kan ik nu weten of ik geinteresseerd ben in een huis als ik nog geeneens weet waar het gelegen is?

Daar staat dan tegenover dat 1 ding mij nog niet geirriteerd heeft ook al is het ondertussen al 5 dagen bezig en heb ik er bijna constant naar zitten luisteren: Music for Life op Studio Brussel. Als u nog een goed doel zocht waaraan u uw zuurverdiende centjes wil geven...

1 opmerking:

saskia zei

En de uren da jij sliep (ale hopelijk toch), heb ik trouw geluisterd. :)