donderdag 18 december 2008

Follower?!

Amai, nu ben ik geschrokken: Ik log net nog eens in op mijn blog (da's ondertussen meer dan 2 weken geleden), en op de eerste pagina (waar al mijn blogs staan opgelijst), staat in het felgroen "1 follower". Ik heb een volgeling! Jippie! Ik heb ook geen idee wat dit wil zeggen, maar ik ga ervanuit dat het iets positief is. Mijn "fan" heeft zelfs een naam, Rita Meyer, en een blog (waar ik hier natuurlijk naartoe link zodat zij mee kan genieten van de eindeloze stroom bezoekers op mijn blog). ;-)

Nu voel ik me wel verplicht om terug een beetje regelmatiger iets van me te laten horen, verwacht dus meer posts in de komende dagen als mijn vakantie (lees: werkloosheid) begonnen is.

3 opmerkingen:

Rita Meyer zei

Ik moest erg lachen toen ik te titel van je blog zag, want ik wist meteen dat het over mij ging :-). Ik vind het een erg handige functie van blogger, ik kan in een keer zien welke blog een update heeft en hoef niet iedere keer iedere blog apart te openen. Je kunt overigens ook anoniem een blog volgen, dus misschien heb je wel meer "followers" alleen kun je die niet zien ;-).

Groetjes,

Rita

Petra zei

Ha ha, grappig! Ik moest ook even gauw checken, toen mijn eerste "follower" zich aandiende. Inmiddels heb ik er vier (waaronder Rita). Inderdaad een goede functie, maar ik gebruik al een tijd Bloglines daarvoor.

Kristel Holsbeek zei

Hihi idd grappig...