donderdag 19 maart 2009

We Have Arrived

Bij het vertrek op Zaventem was al duidelijk dat vlucht UA951 niet "overbooked" zou zijn: Het vliegtuig zat misschien net iets over de helft vol, en business class was zelfs helemaal leeg.  Ook aan de douane in Washington en aan de balie van het autoverhuurbedrijf was het akelig stil.  Tot onze stomme verbazing bleek even later ook het outlet shopping center in Leesburg zo goed als uitgestorven te zijn.  Zou het dan toch crisis zijn?  ;-)

De vlucht is goed verlopen, afgezien van mijn standaard paniekaanvalletje bij het opstijgen en landen (en heel even onderweg toen het vliegtuig in turbulentie terechtkwam).  De eerste kop Starbucks koffie heb ik genuttigd nog voor we de huurauto hebben opgehaald (een grande non-fat latte no foam with whipped cream, direct correct gemaakt en binnen de minuut geleverd).  De eerste auto die we tegenkwamen, was ook meteen de eerste auto met een pro-life sticker op gekleefd ("Before I formed you in the womb.  I knew you.").  En de eerste dollars zijn uitgegeven bij Gap, Banana Republic, J Crew,...

Morgen nog wat shoppen en dan gaan we richting "de grote stad".  Updates volgen waarschijnlijk pas later als we weer thuis zijn want het hotel waar we logeren in Washington rekent schandalig hoge prijzen voor gebruik van het internet.

2 opmerkingen:

Petra zei

Hoi Marijke,

Net heb ik een berichtje op Daves telefoon achtergelaten. Helaas gaat het toch niet lukken jullie te ontmoeten. Rick vertelde me net, dat hij zijn vader en vriendin hier laat in de ochtend, vroeg in de middag verwacht. Omdat zij maar eens per jaar komen vind ik wel, dat ik dan thuis moet zijn. Leesburg is zo'n 3 kwartier rijden, dus ik ben niet zo snel daar en terug, dat ik even kan komen. Jammer! Ik hoop, dat jullie een leuke vakantie hebben en hier spoedig terug zullen komen, zodat ik jullie wel kan rondleiden.
Groetjes,

Petra

Sylvia zei

Heeee, shoppen in Leesburg, daar zou ik ook wel zin in hebben. Het is daar trouwens in de week altijd zo rustig (uitgestorven bijna, geen idee soms waar die winkels van kunnen leven). Alleen in de weekenden is het er "druk" en zelfs dan nog.
Veel plezier !
Sylvia