donderdag 19 maart 2009

En Nu Het Serieuze Werk

Vannacht hebben we bijna niks geslapen, we hebben flink last van jetlag blijkbaar. Dat had als voordeel dat we vanochtend al om 8 uur bij Target binnen wandelden. Een Super Target dan nog wel, bijna voor ons alleen. Zalig. En ze hadden zelfs nog wat items van de Orla Kiely collectie (die gaan nu dus mee de oceaan over met ons) en de conditioner voor Tinne. Daarna weer richting Leesburg Premium Corner Outlets om de laatste winkels te bezoeken: heel veel spullen voor Dave gekocht, veel minder voor mij.

Enkele uren geleden zijn we dan gearriveerd in Washington DC. Eerste indruk? Enorm grote gebouwen! We hebben alvast Union Station en het Postal Museum bezocht, een hapje gegeten om 16.30 uur en nu liggen we allebei pompaf in bed. Die verdomde jetlag ook. 't Is nu 18.45 uur en het voelt alsof het middernacht is, ik wil slapen!

1 opmerking:

Annelica zei

Dat zou ik nu ook echt eens zalig vinden: gaan shoppen in de US. Mijn favoriete shampoo bij Trader Joe's gaan kopen, Starbuckske, Banana Republic en Gap, Macy's, ..... Ik ben jaloers!
Veel plezier ginder.