donderdag 4 juni 2009

Een Nieuwe Start...

't Is hier enkele maanden heel stil geweest, maar nu begin ik precies terug zin te krijgen om mijn leven op het internet te smijten en het vernietigend commentaar van anderen daarop te lezen. Ook de lieve verzoekjes van vrienden en familie hebben deze beslissing mee bepaald, en het feit dat er weer wat "changes" zitten aan te komen en ik dus inspiratie heb (hopelijk toch). Aanmoedigings-comments worden zeer geapprecieerd. ;-)

En om te beginnen alvast een heel gelukkige verjaardag gewenst aan mijn echtgenoot die vandaag -- jaar oud wordt (ik zal uit respect voor en medelijden met hem de exacte leeftijd niet vermelden)! ;-)

(De smileys werden speciaal voor Bart & Sofie toegevoegd.)

9 opmerkingen:

Unknown zei

37 ... en proud of it ... toch een beetje ;-)

Marc zei

Welkom terug! :) ’k Kijk uit naar je volgende posts.

A zei

Gefeliciteerd echtgenoot! ;-)

Veerle zei

Ben nieuwsgierig wat dat gaat geven. Net nu ik serieus aan het overwegen ben om compleet met m'n blog te stoppen :)

marijke zei

@ Veerle: Zullen we proberen om samen gemotiveerd te blijven om te bloggen? Ik mis berichtjes van de westkust, je mag dus niet stoppen.

Petra zei

Yay! Ik ga je weer volgen, hoor :).

Kristel Holsbeek zei

Laat maar komen hoor, ik blijf volgen...

Tinne Lox zei

ik vind smiley'kes ook tof ze ;)

Anoniem zei

Welkom terug!
Roosje & Tom