dinsdag 23 september 2008

Een Blik Achter De Kastdeuren

Zoals ik al verteld heb, ben ik vorige week maandag terug beginnen werken. Ik ga hier niet teveel details plaatsen over mijn werk ('k heb gezien dat je daar serieus mee in de problemen kan geraken), maar ik werk nu op de marketingafdeling (beter zelfs: ik ben verantwoordelijk voor PR & Marketing) van een bouwbedrijf (niet van gewone huisjes).

Mijn voorgangster is onder mij-niet-volledig-duidelijke omstandigheden in juni vertrokken (ik heb haar dus nooit gezien), maar links en rechts vang ik verhalen over haar op waardoor ik me toch een beetje een beeld van haar kan vormen. Wat me al wel duidelijk is, is dat deze dame niet van klasseren (of zelfs maar gewoon opruimen) hield. D'er staan 3 kasten in mijn kantoor, en die puilen alledrie uit. Vorige week lagen er op de grond ook nog eens 3 grote stapels documenten, maar, vlijtig als ik ben, heb ik die ondertussen weggewerkt. Wel jammer dat ik daar niet eerst een foto van genomen heb, maar ik kon de aanblik van die rommel niet langer verdragen.

Een blik in de kast
En als je nu denkt (zoals ik vorige week) dat er in de map met het label 'PR & Marketing 2007' ook effectief documenten zitten die daarmee te maken hebben, dan denk je verkeerd. ;-)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Veel plezier!!!

Liesbet

Unknown zei

Dan heb je mijn bureau nog niet gezien. Ik heb zelfs geen mappen, enkel stapels en stapels papieren. Moet ook dringend uitgemest, want zo kan ik die natuurlijk niet shippen. Tips?

marijke zei

Heb de oplossing gevonden: Een assistente! ;-)

Rafaƫl Delaedt zei

Ik heb ook van die kasten. En ik heb mijn voorganger wel gezien, we hebben zelfs nog een tijdje samen gewerkt.
Maar ik heb momenteel echt geen tijd om die stapels weg te werken. Ander werk is belangrijker.
Veel succes met de kasten!