donderdag 18 september 2008

Sorry

Waarschijnlijk leest er niemand dit nog, maar ik wil me even excuseren voor het gebrek aan posts hier op mijn blog. Maandag was mijn eerste werkdag in (heel) lange tijd, dus tijdens de dag heb ik geen tijd meer om te schrijven en het enige wat ik 's avonds doe, is totaal uitgeput in de zetel vallen. Ik ben echt niet meer gewoon van te werken. Hopelijk vind ik volgende week mijn draai een beetje en kan ik 's avonds nog wat leuke dingen doen ipv slapen. 'k Zal morgen mijn camera eens meenemen zodat ik wat foto's kan nemen van mijn nieuwe werkplek (dan kunnen jullie het klasseerwerk van mijn voorgangster eens bewonderen, ik sta er nog elke dag versteld van). Voorlopig zit ik te werken met een interim-contract, dus het kan ook alle dagen voorbij zijn, spannend. ;-)

10 opmerkingen:

Petra zei

Ja, hoor, ik lees nog! Ben benieuwd naar je foto's.

Anoniem zei

ik ook, dus blijven schrijven hoor...
Ik ben ook benieuwd naar de fotos;-)
Kristel

Anoniem zei

Nog een geluk dat je niet op je werk in slaapt valt ;-)
Ik ben nu wel nieuwsgierig naar het klasseerwerk van je voorganger.

Anoniem zei

Ben erg nieuwsgierig naar het klassement ;-).

kristine@BackinBelgium zei

Hey Marijke, ik lees ook nog je blog hoor. Net zoals jij heb ik ook terug het "weer werken" moeten gewoon worden. Ondertussen lukt dat al vrij goed en heb ik ook al terug wat meer energie 's avonds!
Succes met de job!
Kristine@Elewijt

saskia zei

Tuurlijk lees ik mee

Annelica zei

Yep, ook den deze leest je blog nog hoor!

Anoniem zei

Hier leest ook nog iemand mee.
Groetjes
Liesbet

Anoniem zei

En ook hier in Hasselt volgen we je op de voet !
Groetjes !

De Martens in Pasadena zei

Ja ook ik ben blijven verder lezen!
Groetjes,
Nele