donderdag 4 september 2008

Update

't Is weeral een tijdje geleden dat ik nog iets geschreven heb op dit blog, dus even snel een update...

Dave en ik wonen terug in ons appartement in Wilrijk, na een heerlijk verblijf van twee maanden in "Hotel Mama"! Twee weken geleden werden onze container uit Amerika en onze spullen uit storage geleverd, en ondertussen is het hier bijna opgeruimd. Nu blijkt wel dat onze kleerkast gekrompen is tijdens ons verblijf in San Francisco, of zou het dan toch zijn dat ik wat extra Amerikaanse kleren heb meegebracht?! ;-)

En, 2 maanden na onze terugkomst, heb ik ook een nieuwe baan gevonden. Joepie, eindelijk terug aan de slag! Ik kijk er echt naar uit, al zal de 'commute' niet zo leuk zijn (van Wilrijk naar Hoogstraten en terug), maar volgens mij maakt de jobinhoud veel goed (hopelijk, en anders zal ik snel op zoek zijn naar iets anders). Momenteel geniet ik dus van mijn laatste dagen als werkloze en probeer ik zoveel mogelijk zaken in orde te brengen want daar zal binnenkort geen tijd meer voor zijn. Als het weer nu eens een beetje zou meewerken, dan leek het zelfs een beetje op vakantie...

En last but not least, we zijn nu de trotse eigenaars van 2 fietsen die we helemaal in Rijkevorsel hebben opgehaald en naar Wilrijk hebben gereden. Qua eerste fiets-uitstap kan dat tellen, en mijn achterwerk was er niet gelukkig mee. Verwacht binnenkort dus uitgebreide verslagen van fietstochtjes langs Vlaamse wegen...

5 opmerkingen:

kristine@BackinBelgium zei

Blij te horen dat de container is toegekomen...
Als je eens een fietstochtje naar het "Zuiden" wil maken, dan kan je Elewijt als bestemming ingeven... hier zal dan een glaasje Californische wijn op je wachten! Als dat geen motivatie kan zijn! (lol)
Succes met de nieuwe job!

Sofie & Bart zei

Helaba, proficiat met de verhuis en de job! En dat zeer achterwerk, daar is een oplossing voor: zo een spannend koersbroekske met een zeemvel in ;-)

Anoniem zei

Proficiat met de nieuwe job!!

Annelica zei

Aha, je bent dan toch niet gaan werken in de eerste Starbuckx in Belgiƫ? :-)
Proficiat trouwens, met je nieuwe job!

Anoniem zei

De inburgering begint te lukken: een nieuwe thuis, een nieuwe job en een oer-vlaams vervoermiddel ;-)
Proficiat trouwens met je nieuwe job!
Groetjes, Tom, Roosje en Marie