vrijdag 8 augustus 2008

The Search Has Ended...

Een uiterst succesvolle week: ik kan zomaar effe drie zoektochten van mijn lijstje schrappen.

Zoektocht 1: Een Belgische identiteitskaart. Die hebben we maandag afgehaald op het gemeentehuis.

Zoektocht 2: Een huis. Deze zoektocht hebben we gewoon stopgezet omdat we eigenlijk toch wel graag naar ons appartement in Wilrijk terug willen (en dat momenteel de beste oplossing is). Nu is het dus nog wachten op onze container zodat we kunnen verhuizen.

Zoektocht 3: Een vervanging voor Starbucks. Een gouden tip van Tinne: Caffenation in Antwerpen. Als je daar binnen wandelt, waan je je in een koffieshop in San Francisco. Gezellig, met een terrasje achteraan, heel lekkere koffie (tientallen soorten, zelfs 'iced' al was ik daar minder enthousiast over), waar je een hele dag kan blijven rondhangen als je dat zou willen (d'er liggen kranten en tijdschriften om te lezen, en niemand jaagt je buiten). Ik ben er afgelopen week 3 keer geweest, en ik ga zeker nog terug.
Perfecte Latte bij Caffenation

3 opmerkingen:

Satin13 zei

Please, waar kan ik die Caffenation vinden? Net een week terug van de USA en mis mijn frappucino! Zwaar afkikken is dat.

Annelica zei

Hm, Caffenation klinkt goed, ga ik zeker eens uitchecken!

Anoniem zei

thx 4 your coffeetrust.. heb je nog leuke spots in san fran of toptips. a caffenation barista koffemoustache@yahoo.com