dinsdag 5 augustus 2008

Speculoos-Pasta

Soms voel ik me schuldig omdat ik zoveel Amerikaanse dingen beter vind dan Belgische dingen (denk aan: voorrang van rechts, Starbucks koffie, het weer,...). Gelukkig vind ik zo af en toe dingen die me dolgelukkig maken dat ik terug in Belgie woon.

Vorige week heb ik het wonder van de speculoos-pasta ontdekt! Het klinkt vreselijk en het ziet er ook niet al te smakelijk uit, maar het is ongelooflijk lekker. Het ziet eruit als pindakaas, maar het smaakt als speculoos gesopt in koffie en dan in een potje gestopt: geniaal!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Het is inderdaad heel erg lekker, ik heb er laten meebrengen van Belgiƫ.

kastelke zei

Het is heerlijk, zalig, duivels lekker! Maar kijk vooral niet naar de duizelingwekkende cijfertjes die de calorietjes weergeven... Nog meer dan Nutelle, en 3 keer zoveel vetten!
(maar zo snel laat ik me niet uit het lood slaan als het lekker is, hahaha)

saskia zei

kcalorien tellen niet als het lekker is

Ach maar is dat misschien de reden da k een paar extra kilos mee sleur

kristine@BackinBelgium zei

Inderdaad een lekkere speculoospasta... had mijn mama al mee toen we nog in Amerika woonden en ook mijn Amerikaanse vrienden konden het best pruimen...
't Zijn inderdaad kleine dingen van elke dag die me een goed gevoel geven dat ik terug in Belgie woon.
En nu nog heel eventjes (niet lang) wachten op jullie spulletjes van Amerika. Hopelijk even succesvol als onze container.

Anoniem zei

Kan ik al een bestelling plaatsen? Nooit van gehoord en dol enthoesiast het uit te proberen...