zondag 19 oktober 2008

Belgian Shopping

Gisteren (zaterdag) heb ik me nog eens op een Belgische winkelstraat gewaagd, en ik heb zowaar een aankoop gedaan: de jeansrok waar ik al jaren naar op zoek was. Ja, ik weet dat Amerika het land van de jeans is, maar daar heb ik nooit mijn zin gevonden, en nu vond ik dat wel bij S. Oliver die net een 'flagship store' geopend hebben op de Meir in Antwerpen. Super blij ben ik ermee! Ook het feit dat ik 5 euro korting kreeg omdat de winkel net geopend was, hielp daarbij.

Nog 2 dingen die me opvielen: Ik was de enige met een 'coffee to go' in de winkels (terwijl ik gewend ben dat iedereen om me heen altijd en overal een beker koffie met zich mee zeult) en d'er wordt gigantisch veel gekocht (je kon gisteren over de koppen lopen op de Meir en iedereen had shopping tassen bij).

1 opmerking:

saskia zei

Coffee to go, who can go without it ...