donderdag 16 oktober 2008

Weekendje Weg

Binnenkort heb ik een lang weekend, van 30 oktober tot 2 november, en ik wou graag een weekendje weg want het is al veel te lang geleden dat we nog 'op reis' geweest zijn. (De laatste trip die we ondernomen hebben, was de tocht naar Yosemite en Sequoia in mei.) Ook deze keer gaan we een afgelegen gebied bezoeken, welbekend als 'de Limburg' in Belgie. ;-)

Bijna ging de trip niet door omdat de website van dit hotel weigerde te geloven dat 31 oktober bestaat, terwijl ik er toch heilig van overtuigd was dat oktober 31 dagen heeft (ik had het ook duchtig zitten natellen op mijn vingerkneukeltjes). Ten einde raad heb ik het hotel dan maar gebeld, en het bleek om een foutje te gaan (grote opluchting natuurlijk want ik was al bang dat mijn lang weekend in Limburg korter zou zijn). Beter zelfs: de vriendelijke dame aan de telefoon vertelde me over een speciale promotie (die niet op de website vermeld stond) en zo logeren we nog 20 euro goedkoper dan gedacht. Jippie!!!

O ja, iedereen die op de website van het hotel gaat kijken en opmerkt dat dat wel verdacht dicht bij het Maasmechelen outlet shopping center ligt: Puur toeval, dat had ik pas gezien nadat ik gereserveerd had. ;-)

3 opmerkingen:

saskia zei

Zucht,

k zal maar ff duidelijk dat Limburg zonder lidwoord is :)

(nee hoor k ben niet met een limburger getrouwd)

Anoniem zei

Tss, 'De Limburg' een afgelegen gebied noemen.

Veel plezier en profiteer ervan!

Groetjes,
Roosje en Co

Annelica zei

tienstiens, ze hebben precies nog moderne hotels ook daar in DE Limburg.
veel plezier gewenst van ene die (nog even) in DE Limburg woont :-)